cakilinho Activity
Hocam biraz zor gibi, bu sıralar biraz yoğunum. Aslında 6-7 takımı yaptım da grafikler uğraştırıyor, %100 aynısını zaten yapamıyorum. Kış güncellemesini bekliyorum açıkçası 3.lig ve BAL yaması da çıkartacağım. O yamayla beraber belki çıkartabilirim ama sö...
yapar mıyım emin değilim..
Teşekkür ederim. Bal takımlarının formalarına ulaşmak biraz sıkıntılı olabiliyor. Geçen sene böyle bir girişimim olmuştu ama pek başaramadım. Çok fazla takım olduğu için tek başına yapmak çok zor oluyor. 1. lig ve 2. lig takımlarına photoshop bilen arkada...
I created this pack with FMKitCreator. FMKitCreator is superb site but doesn't have the most of the templates. Süper Lig and 1. Lig kits are very hard to create with FMKitCreator so I don't have a plan about Süper Lig and 1. Lig.
I might do 2. lig.
Thanks! Can you update Feronike 74's kits please?