kristijanz1209 Activity
Man however you do it, its gonna Blow Minds!!! thanks Guy ✌️
Ouu thats cool, so its gonna be in your next update?
Hola Bassy, wow what a nice update!!! One report more from Old Trafford behind the Goal is allways empty now crowds? Is it allready announced to you?
exactly now download link …. please help!!
Congrats dude you, make this game too a new world of FM!!!!!! Thanks a lot maaan!!! 😉 Missing the display Boards in Signal Iduna, but you are a new born Legend with your work still!!!! 😉
Hi, I Download booth 3D & 2D but still Not appearing
Thanks a lot for your explanation and knowledge🙏Do you know when the next Update is gonna be published?
Here is a more polished and polite version in English:Hello, unfortunately the kits are still being detected or displayed in the locker room in the main menu. Could you please help me? Is this issue caused by the skin or by the kits? Everything else, such...
Hallo, leider werden die Trikots im Hauptmenü noch in der Umkleidekabine erkannt oder angezeigt!? Bitte um Hilfe liegt es am Skin oder an den Trikots?
Hi, I dont why the Orgininal Kits dont show in the Start Menu somebody a answer how to fix it?
I could find out that i have too restart a new game 😉 now there are appearing in the Team overview 🙂 but in 3D Games they have no details,sponsors or logos on them!
Here it it the third yersey didnt appear? Does it have a solution to get all three?
Hallo zusammen bei mir wird immer noch Pep Guardiola und Luis Enrique Bilder leider nicht angezeigt was kann ich tun? Danke im vorraus Beste Grüße
Hallo kann mir jemanden erklären warum das dritte Trikot bei Hajduk Split nicht im Team Übersicht angezeigt wird? Beste Grüße
Yes exactly the English Premier League
Thanks a lot for the amazing work, one question is it possible too change the Gaming Ball to change. Have the feeling i am playing only with a orange ball every game 😀 ? Isit possible that it has to do with the Boot pack? Saludos
Ich habe beide den Ordner und die exe in graphics Ordner leider liegt es nicht daran!? Kann es sein das ich den Ordner plus Datei verschieben sollte?
Kannst du mir bitte sagen in welchem Ordner du die Bootpack.exe und den Collection Ordner gepackt? Habe es in graphics beides liegen aber im Spiel immer noch die unechten Schuhe bitte um Hilfe Grüße