Carroll. Activity

29
Dec
1 year ago
RIP Tottenham's title challenge 26/12/2018 - 29/12/2018.
05
Dec
1 year ago
Had Bournemouth left on my acca and fuck me you battered them 2nd half.
02
Sep
2 years ago
Piss off, he should be lumping that out.
24
Aug
2 years ago
West Brom, West Ham, Man United, Atlanta and Cristiano Ronaldo are all already on the cunt list. God I've missed throwing my money down the drain.
09
Aug
2 years ago
Why am I reading that Kepa bought himself out?
25
Jul
2 years ago
Tbf I wasn't convinced about paying that much for him after seeing him getting smashed at Anfield. But looking at his stats, distribution etc I think he could be a great fit.
12
Jul
2 years ago
I know he's top scorer but Kane has actually been pretty shite. Pickford, Trippier, Stones & Maguire probably only ones that have had very good tournaments. Being biased but Hendo hasn't been bad either and for all the hate Sterling seemed...
29
May
2 years ago
Well. Absoutely gutted with that. Cost me a small fortune getting there and 20+ hours on the coach each way. Atmosphere in Shevchenko park before the game was absolutely unreal. Got way to wasted and lost half my shit and cut my hand Somehow sobered u...
21
May
2 years ago
Had to be done, could be waiting another 10 years
18
May
2 years ago
Fuck Kyiv and UEFA, what an absolute shit place to have a final. That being said, plane to Poland & 20 hour coach booked, couldn't say no!
18
May
2 years ago
Cahill is meh, i'm more pissed about Jones. Lascalles or Tarkowski deserved to be in there instead. Delph I can understand, he's nothing special but he's very versatile. As for Rose, playing what like 12 games, fucking joke.
03
May
2 years ago
Fuck me the refs lol
01
May
2 years ago
Madrid looked bang average over both legs
01
May
2 years ago
So Gary Neville put Kompany in his team of the season..
25
Apr
2 years ago
Scumbags. The lot of them. Was there last night, walking past the away turnstiles after seeing the bus in, they were throwing bottles. Once inside, lost the amount of times someone did the knife signal to me. Just hope everyone travelling down there next...
21
Apr
2 years ago
Banter Glad they're going down like
18
Apr
2 years ago
I'm pretty much waiting on Newcastle top half finish for my pre season bet (Liverpool top 4, Sunderland bottom half was the other part of it). Looks possible, but they have the toughest run in of the lot
10
Apr
2 years ago
07
Apr
2 years ago
13
Mar
2 years ago
Apple's Jade needs putting down
10
Mar
2 years ago
Shite first half. TAA has been found out too many times this season, while I like him he is very raw. Lovren again, first half was shit. Second half a lot better, but other than a 10 minute period, way to slow. You got to get at this defence to try break...
22
Feb
2 years ago
Napoli have fingered my bet 3 times in 1 week
14
Feb
2 years ago
Who the fuck needs Coutinho?
10
Feb
2 years ago
Bristol City can actually fuck off. They have shit fucking gifs the absolute joke of shit club. Wankers.
04
Feb
2 years ago
Idk what the rule is these days, but first one was offside to me. Although now apparently if it deflects of a defender it is onside? Used to be offside no? And Karius hardly touches him, it's a fucking dive. Lamela one was both offside and going d...
04
Feb
2 years ago
Congrats Jonathan Moss and his assistants. Never been more fuming.
31
Jan
2 years ago
Mind you that's gonna be some badboy team on Fifa. Mind you, got to be fairly happy with getting him and signing Ozil to a new deal?
19
Jan
2 years ago
Are the Chelsea rumours literally just people thinking of the most random rumours they can make up and get away with it?
14
Jan
2 years ago
Retired Stones and Ederson in one move
14
Jan
2 years ago
Fucking wankers, need new pants after those last 3 minutes
07
Jan
2 years ago
05
Jan
2 years ago
15 mil is a bargain though imo
04
Jan
2 years ago
04
Jan
2 years ago
02
Jan
2 years ago
30
Dec
2 years ago
Watford can absolutely fuck off. Twice they've fucked my bet by collapsing in the last few minutes. Also serves Schmeichel right that they ran out of time to try equalise. Cunt was time wasting all game, amazing how the ref did not book him
25
Dec
2 years ago
King George tomorrow looks absolute cracker of a race
22
Dec
2 years ago
Ennit. GOTY, 10/10 wouldn't watch again though cause my ass hole can't take that. Mane has been so shit this season btw
18
Dec
2 years ago
Aye after they won the league after 5 games
17
Dec
2 years ago
12
Dec
2 years ago
Watford can fuck right off
12
Dec
2 years ago
PSG will steam roll Madrid
10
Dec
2 years ago
I'm not really blaming them, but they're not exactly the most creative players are they? A Henderson, Milner and Ox midfield has got to be amongst our least imaginative combinations there. Mane was shite, hasn't been at it for a while t...
10
Dec
2 years ago
Expecting much of Solanke and Ox to break down 10 men behind the ball. Should have started with them and rested them once the game was done, not the other way around. Absolutely fuming like.
10
Dec
2 years ago
Are you just backing all the teams I am.. Then Juve in the evening & currently Arsenal
10
Dec
2 years ago
Fucking took Kane out and stuck Hazard in the pricks
08
Dec
2 years ago
Same. Fucking one goal away in Sevilla game (had over 2.5). Absolutely hate that club.
21
Nov
3 years ago
I genuinely hate Sevilla