Emba Activity

10
Feb
2 weeks ago
I cant found the button to regulate replay speed?
06
Feb
3 weeks ago
What about the issue where i cant see the number on the back? Someone know a solution to that?
05
Feb
3 weeks ago
By hammer9 On 05 February 2021 - 16:58 PM UTCgo look at SS WIP thread - https://sortitoutsi.net/cont...
05
Feb
3 weeks ago
No Switzerland kits!? I am missing something right?
02
Jul
7 months ago
Does Eredivisie have 3D kits in the games core or why cant i find them here?
02
Apr
10 months ago
I dunno if im missing something but Serie A is not done yet? Cuz all other leagues seems to be done.
24
Nov
1 year ago
So the new 3D-kits u guys have made for season 19/20 doesent stack with FM20?
20
Jul
1 year ago
The developers for this franchise should F****** compensate u kit makers for your work.
04
Jul
1 year ago
incredible work as allways!
07
Apr
1 year ago
Pls do Allsvenskan. It would be so awesome! cheers guys,
25
Jan
2 years ago
Swedish top tier? It would be much appriciated. We are many swedes playing Fm and i dont think we have had kits for Allsvenskan in 2-3 years now.
11
Jan
2 years ago
10
Jan
2 years ago
Great work! Unfortunately, I don't get it to work. See my attachment where i put the "mesh" folder,
09
Jan
2 years ago
I have allways got this to work, but now ive done something wrong. 1. This is the ad folder. XML outside the maps is copied from "No-club"
08
Jan
2 years ago
So the last years pack doesnt stack with Fm 19?
08
Jan
2 years ago
Only one file is downloaded. Approx 25 min left on the other. But in the downloaded file i can only see a config in "facec".
08
Jan
2 years ago
Which is the most recent one? Both files have the same name. One with the size 218 and the other one 219 mb?
23
Dec
2 years ago
Pretty sure i allready have it. See my attachment.
23
Dec
2 years ago
How to i change this problem? New home kit is black but the game (fm18) think it is white?
29
Nov
2 years ago
That some quality work mate!
26
Nov
2 years ago
Thx for La Liga kits. Cant seem to find Valencia third?
22
Oct
2 years ago
Wonderfull! Are u planing to continue with 3D-kits? Cheers!
16
Oct
2 years ago
We are a few days away from release and there is no 3D-kits for several big leauges? Someone working on La Liga, Ligue one, Liga Nos etc? Cheers!
15
Oct
2 years ago
15
Oct
2 years ago
Somebody know if we are able to play beta/EA with graphics?
14
Oct
2 years ago
Great stuff! Hope the other kit makers have your back.
06
Oct
2 years ago
Nice! Are u planing to do whole La Liga pack?
22
Aug
2 years ago
I dont get it to work. Is it possible for u to upload a "clean" config? One for "faces" and one for "iconfaces". I would really appreciate it!
21
Aug
2 years ago
Nice ones. Are u doing any leauge pack?
20
Aug
2 years ago
How do i do if i have a regen that i want to get a "cut-out" face? I have the pics but dont now how i do in the config. Plz help
14
Jul
2 years ago
13
Jul
2 years ago
Wonderful kits Bolid. Am i right that i cannot find new SS-kits for PL and Championship like the ones you are making in 3D?
24
Jan
3 years ago
Dont know why this occurs but no team in Eredivisie have correct ads. I play as PSV and i have black ads. The other teams have ads that says "Football manager 2018". But when i play Europa leauge ads are working fine!
21
Jan
3 years ago
Have u tried it yourself? From my understanding u only put the pack inside the graphic folder and then it works? Arent u supposed to do something else?
19
Jan
3 years ago
Süper Lig anyone?
17
Dec
3 years ago
Does it work on FM18?
10
Dec
3 years ago
Yes i know that there are difference between the templates. Why do u assume that i have 3D kits for 17? I have the kits that "kikoplata" made for FM18..
10
Dec
3 years ago
Its not that. I already have 3D kits for B1, that are flawless for the most. Problem is that AI sometimes choose home kit pre-match then away kit in 3D. Then AI messes all up. Look at the previous attachment, then u will understand.
10
Dec
3 years ago
https://sortitoutsi.net/forums/topic/184/3d10-13-official-kits-thread?page=235#comment_413403 Pls look at my post hammer. Do u think this file is the solution?
09
Dec
3 years ago
Dont know if this is the right thread. But for some reason this occur from time to time. AI choose home kit before the match but 3D engine choose away kit. But then my 3D kit doesent work. See my attachment pls. Thx!
04
Dec
3 years ago
I renamed the map from fonts to font in now it works. Thx!
04
Dec
3 years ago
See my attachment pls. Wrong path? Cannot see any names or numbers and the first couple of times i tried i got an crash dump when trying to play a match. The adboards works fine though.
03
Dec
3 years ago
Great to hear! Will try this later. Ciao!
03
Dec
3 years ago
I see. The problem i had with that pack was the the awful quality of the pictures. But some pics in this pack come in high resolution i think?
03
Dec
3 years ago
Whats the different from "FM 17 Automatic Regen Facepack"?
19
Nov
3 years ago
Absolutely love this pack. I use cut-out for all my players and i noticed when i compared pictures from this pack with the original cut-out that the quality and size is quite different? Is that something my self can change or is it non changeble? Se my a...
17
Nov
3 years ago
One last question. Which XML file should i use if i want to see league/competition specific ads? The file i use now only show club ads all the time despite leauge/competition. And again! Many thx to an amazing pack.